יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

כמעט דרסתי את בעלי

אתמול כמעט דרסתי את בעלי. באתי לקחת אותו מהעבודה וכשחניתי הייתי על הילוך רברס ולא שמתי לב שלא העברתי לפארקינג. הורדתי את הרגל מהברקס והאוטו התחיל להתדרדר אחורה. מזל שאף אחד לא היה מאחורי. נלחצתי ומזל שמהר קלטתי והעברתי הילוך לפארקינג. המחשבות לא עזבו אותי אתמול. מה היה קורה אילו, איך זה קרה לי, אולי אני לא צריכה לנהוג יותר.

המשך: המקרה של הכמעט דריסה היה שלשום. אתמול היה לי עוד מקרה מוזר. הלכתי לסופר והיה שוקולד במבצע, שניים ב-10 ש״ח. החלטתי לקנות לבעלי ולקחת שתי חפיסות של שוקולד חלב עם אגוזים. אני בטוחה שזה מה שלקחתי מהמדף. בבית בערב בעלי הוציא את השוקולד מהארון ושתי החפיסות היו בטעם קרם חלב ונוגט! איך זה קרה? אני בטוחה ששמתי עם אגוזים. אני מתחילה להרגיש ממש חסרת ביטחון עם הטעויות שאני עושה. מה קורה לי בראש, למה אני כל כך מבולבלת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה