יום חמישי, 25 בספטמבר 2014

קוראים לי לוקה

קוראים לי לוקה.
אני גרה בקומה שנייה.
אני גרה מעליך
אני מתארת לעצמי שראית אותי לפני זה
אם שמעת משהו מאוחר בלילה
סוג של בלגן או ריב
רק אל תשאל אותי מה זה היה
רק אל תשאל אותי מה זה היה
רק אל תשאל אותי מה זה היה

אני חושבת שזה בגלל שאני מרושלת
אני מנסה לא לדבר בקול רם מדי
אולי זה בגלל שאני משוגעת
אני מנסה לא להיות גאה מדי
רק מכה עד שאת בוכה
אחרי זה את לא שואלת למה
את רק לא מתווכחת יותר
רק לא מתווכחת יותר
רק לא מתווכחת יותר

אני חושבת שאני בסדר
הולכת דרך הדלת שוב
אם שאלת מה שאני אגיד לך
זה שזה לא עניינך בכל מקרה
אני חושבת שאני מעדיפה להיות לבד
שום דבר לא שבור אין שום בעיה
רק אל תשאל אותי איך אני
רק אל תשאל אותי איך אני
רק אל תשאל אותי איך אני 

קוראים לי לוקה

קוראים לי לוקה

אני גרה בקומה שנייה
אני גרה מעליך
מתארת לעצמי שראית אותי לפני זה.
אם אתה שומע משהו מאוחר בלילה
סוג של בלגן או ריב
רק אל תשאל אותי מה זה היה
רק אל תשאל אותי מה זה היה

רק אל תשאל אותי מה זה היה



רק מכה עד שאת בוכה

אחרי זה את לא שואלת למה
את רק לא מתווכחת יותר
רק לא מתווכחת יותר
רק לא מתווכחת יותר


סוזאן וגה- לוקה

Suzanne Vega - Luka

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה