יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

ההבדל בין אישה נשואה לאישה גרושה

יש לי חברה גרושה שמספרת לי מדי פעם סיפורים מסמרי שיער על החיים שלה. יצא לי לחשוב על כמה החיים שלנו שונים, אני אישה נשואה כבר 16 שנים עם 3 ילדים והיא גרושה כבר יותר מעשר שנים עם ילדה אחת והבאתי לפניכם את הנקודות העיקריות בשוני בחיים שלנו.
כמובן שזו הכללה גסה ויש נשואות שונות ממני וגרושות שונות ממנה. אני מייצגת בפוסט הזה את הנשואות והיא את הגרושות. אתם רוצים מדגם מייצג יותר? פנו ללשכה לסטטיסטיקה :).
 
נתחיל בתחביבים: נשואות- לבשל, לנקות, לעשות קניות, לישון
גרושות- חדר כושר, סרטים, הצגות, מסעדות, טיולים, בילויים
 
בגדים: נשואות- מה שנקי, מתאים במידה, קונות פעם בכמה חודשים בגדים חדשים, קונות יותר לילדים מאשר לעצמן
גרושות- סקסי, יפה, מחמיא, קונות בגדים חדשים כל שבוע (אם המצב הכלכלי מאפשר כמובן).
 
סקס:
נשואות- משהו שעושים תוך כדי שינה, לא ממש מפריע כי נמשך 2-3 דקות, עושות טובה שמורידות את הטריינינג, בחושך עם אור קטן מחדר האמבטיה.
גרושות- וואו, סקס מסעיר עם מגוון תנוחות, עם גניחות ואנחות, עם הלבשה תחתונה סקסית, חצי שעה עד שעה כולל משחק מקדים ומפנק, לפעמים כמה פעמים בלילה, באור מלא או רומנטי ורך.
 
הרגשה כללית:
נשואות- מרגישות ביטחון מסוים כי יש בן זוג לחלוק איתו את הבעיות, להפיל עליו מטלות, שיבוא איתן, שילך במקומן, לדבר איתו, לעשות איתו דברים שגרתיים ומשעממים. עם זאת, יש להן פחד שיבגוד, שיחליט פתאום שהוא עוזב, שיקרה לו משהו, שיפטרו אותו ועוד כל מיני צרות שלא נדע.
גרושות- מרגישות שחסר להן משהו, מחפשות כל הזמן בן זוג, מרגישות כל הזמן צורך להיות אטרקטיביות, עם זאת הן מרגישות שהחיים שלהן יותר מסעירים ומעניינים, עצמאיות בשטח ואף אחד לא מחליט עליהן.
 
בילויים:
נשואות- ארוחה במסעדה, הליכה בפארק, סרטי קולנוע של ילדים, בריכה עם הילדים, יציאה לטיול עם הכלב המשפחתי שלוש פעמים ביום.
גרושות- מבלות עם חברותיהן הגרושות במועדונים, מכירות את כל הפאבים החדשים, שותות אלכוהול, הופעות של זמרים, מכירות גברים מכל המינים והסוגים, קורעות את העיר.
 
לסיכום, אולי לא הייתי צריכה לכתוב את הרשומה הזאת כי מתחילות לבוא לי מחשבות שהחיים של הגרושות יותר מסעירים וכייפיים. מצד שני, לא בא לי להחליף את הטריינינג, הוא כל כך נוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה