יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

סוד ההרזיה שלי

טוב אז האמת היא שאף אחד לא יודע את זה, אבל אני משתמשת בריטלין בשביל לרזות. אני בטח לא היחידה שעושה את זה. שלא תבינו לא נכון, אני לא מעודדת להשתמש בזה אם לא צריכים, אבל אם חשבתם על  האפשרות הזאת אני אספר לכם איך זה עובד.
אחת מתופעות הלוואי של הריטלין היא חוסר תאבון. אבל אל תתלהבו, אלה לא כדורים מדכאי תאבון שעושים הוקוס פוקוס והופכים אתכם לרזים. יש לי הרבה ימים שאני לוקחת בהם ריטלין אבל בכל זאת שוברת את הדיאטה. כי אחרי כמה זמן כשהגוף מתרגל לריטלין תופעות הלוואי שלו הולכות ונחלשות ואז התיאבון חוזר. חוץ מזה הריטלין משפיע רק למספר שעות, אז ברגע שההשפעה שלו מפסיקה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך המקרר או במאפייה הסמוכה ליד מדף הקרואסונים. 
הריטלין טוב לי בגלל שבאמת יש לי הפרעת קשב וריכוז. אובחנתי לפני כמה שנים. הפרעת קשב וריכוז גורמת גם לחוסר ויסות של הרגשות וכך גם להתנפלות חסרת שליטה על אוכל לפעמים. כך זה לפחות אצלי. הריטלין עוזר לווסת את התשוקה לאוכל ובכלל עוזר להשתלט על רגשות ולאזן את ההתנהגות. בזכות הריטלין הפסקתי כמעט עם בולמוסי האכילה. אני לוקחת קונצרטה שמשפיעה במשך 8-12 שעות. אני לוקחת אותה בכוונה בשעות שבהן יש לי יותר חולשה לאוכל וסיכון לזלול ללא הכרה, שזה בערך מ-12 בצהרים. 
ככה אני מצליחה הרבה ימים להחזיק מעמד ולא לשבור דיאטה. זה גם עוזר לי לא לאכול הרבה סוכר וכך שומר אותי מעוד מחלות כמו סוכרת או מחלות שנובעות מכולסטרול גבוה.
זה לא בא אוטומטית. אני עדיין צריכה לדאוג לא לאכול יותר מדי ולבחור בדברים הנכונים, גם לא לשכוח לאכול בכלל שזה גם גרוע, אבל זה בהחלט עוזר. 
לסיכום, אם חשבתם להשתמש בריטלין בשביל לרזות אז תדעו שלמי שאין הפרעת קשב וריכוז זה לא יעזור. זה יכול לעצור את התיאבון אבל רק לזמן קצר. אם יש לכם ADHD או ADD, יש סיכוי שזה יעזור לכם לאזן את כל ההתנהגות שלכם ובתוך זה לווסת את התיאבון ולשלוט בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה