יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

20 סודות של נשים


  1. הרבה מאד נשים אוהבות להשתין בחוץ. וגם במקלחת. לפעמים אנחנו מאד רוצות לעשות את זה בהוט טאב, אבל אנחנו משתדלות שלא, מתוך התחשבות באחרים.
     
  2. אנחנו מורידות שערות גם מהבהונות שלנו, מהסנטר, מהשפתיים, משומות, מאחורי הרגליים שלנו וגם מהפטמות. והכי כייף לנו לתלוש שיערות עקשניות שצומחות פנימה. להצליח לשלוף את השערה האדיוטית הזאת החוצה זה מאיזושהי סיבה סיפוק אדיר.
     
  3. כשאנחנו מאוהבות, אנחנו מריחות את הבגדים שלך או את הכרית עליה ישנת כשאתה לא נמצא.
    אם היית תופס אותנו עושות את זה, זה היה מביך אותנו.
     
  4.  כולנו היינו רוצות (לפחות בסתר) להיות יותר חופשיות וקלילות בנושא המין מפעם לפעם... ללכת למסיבת חילופי זוגות, לעשות שלישיה או להיות חשפנית מלוכלכת ללילה אחד, אבל בלי להצטער על זה מאוחר יותר...
     
  5. עמוק בתוכנו, אנחנו מקוות מאד שהחברים הזכרים שלך היו רוצים בסתר לשכב איתנו, ולעתים קרובות מאד אנחנו מתלבשות בעצם בשבילם ומפלרטטות איתם בעדינות רק כדי שהם ירצו. אנחנו לא באמת רוצות לעשות את זה איתם, רק רוצות שהם ירצו אותנו.
     
  6. אנחנו ממש לא נעלבות, אפילו לא קצת, משריקות או קריאות של פועלי בניין כשאנחנו עוברות לידם, כל עוד הן לא גסות מדי או מעליבות. זה די מחמיא לנו. למען האמת, אנחנו נהנות שאתה קצת מקנא. לא בצורה לא הגיונית או מטורפת, רק שאתה מראה לנו שאתה מגן עלינו ושאכפת לך.
     
  7. באופן די קבוע אנחנו בודקות מה קורה עם האקסים שלנו דרך פייסבוק, טוויטר, אי מיילים וכד'.
    כל עוד יש לנו את הטכנולוגיה, הם לעולם לא יצאו מהראש שלנו לגמרי. זה לא אומר שאנחנו עדיין אוהבות אותם, אנחנו רק סקרניות.
     
  8. כשאנחנו יוצאות לבילוי נשי, אנחנו עושות דברים רעים שלא היית מסכים להם אם היית יודע, כמו למשל לחשוף את כל הסודות המביכים שלך, לעשן סיגריה או משהו אחר ולשתות אלכוהול הרבה יותר ממה שאנחנו עושות בדרך כלל. לפעמים אנחנו גם עושות עיניים לבחורים בפאב או במועדון.
     
  9. כשאתה לא לידינו אנחנו מפליצות. כמה שיותר ארוך, קולני ומסריח ככה זה יותר כייף.
     
  10. אם אתה ממש שווה או שהסקס טוב, אתה יכול להיות לגמרי אידיוט ואנחנו נמשיך לצאת איתך למשך תקופה מסוימת. אבל לעולם לא נתחתן איתך. כשחושבים על חתונה, שכל והתנהגות נאותה ינצחו את הסקסיות.
     
  11. הרבה פעמים אנחנו רוצות לעשות סקס בפגישה הראשונה כדי להחליט אם יש בינינו כימיה וכדאי להמשיך לדייט השני. לפעמים זה סתם בגלל שאנחנו חרמניות ורוצות סקס. אנחנו שונאות את זה ששופטים אותנו בגלל זה.
     
  12. אנחנו שונאות לעשות שעווה במפשעה. שונאות את זה נורא. אבל אנחנו אוהבות את זה שהאזור חלק ונקי ואתה יורד לשם יותר ברצון. בעולם מושלם, היית יורד לשם בשמחה גם כשהמקום שעיר וטבעי.
     
  13. כשבחור אומר לנו שהוא לא רוצה ילדים, זה מייד פוסל את מערכת היחסים כמעט לכל אישה שנמצאת עדיין בשלב הפוריות שלה.
     
  14. לרובנו לא ממש אכפת כמה כסף יש לך או כמה אתה מרוויח כל עוד אתה אדיב, טוב אלינו מבחינה רגשית ועובד קשה. עצלנות וחוסר מוטיבציה הם הדברים הכי לא סקסיים שיש.
     
  15. הרבה מאיתנו מזייפות... כשזה מגיע לאהבה שלנו לספורט ולעניינים חיצוניים.
     
  16. אנחנו אוהבות שיש בבחורים פגמים. קצת כרס, שיער אפור, אפילו מפרצים בשיער. זה מזכיר לנו שלכולנו יש בעיות עם הגוף שלנו ואנחנו לא צריכות להרגיש חסרות ביטחון או קשות עם עצמנו. להיות בן אדם זה מגניב. אבל ליילל על הכרס שלך או לדאוג כל הזמן בקשר לשיער המאפיר שלך זה מעצבן כמו שאותכם זה יעצבן אם כל הזמן נשאל: "זה גורם לי להיראות שמנה?"
     
  17. במהלך הסקס, אנחנו חושבות בדרך כלל על משהו אחר מאשר עליך. על סיטואציה מינית פרועה ונועזת עם גבר אחר, או אפילו אישה... לך תדע על מה, אבל אנחנו תמיד מפנטזות. זה לא אומר שאנחנו לא נמשכות אליך מינית, אנחנו רק צריכות תמונות בדמיון שידליקו אותנו.
     
  18. אנחנו לא מחשיבות נשיקה מתוך שכרות כבגידה, כל עוד אנחנו אלה שעשינו את זה. אבל אם זה סקס עם גבר אחר זה נחשב כבגידה.
     
  19. אנחנו מעריכות את העצמאות שלנו ואת זמן האיכות שלנו עם עצמנו יותר מאשר אי פעם תדע.
    אנחנו אומרות שאנחנו מתגעגעות אליך, אבל לפעמים בסתר אנחנו שמחות שאתה לא נמצא ואנחנו יכולות להיות רגועות ולגמרי עצמנו. אבל אנחנו עדיין אוהבות את זה שאתה חוזר.

    תורגם מאנגלית (המקור לא ידוע)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה