יום שישי, 12 בספטמבר 2014

דברים שכל האמהות יודעות לעשות ואני לא

לעשות קוקיות, צמות, צמות סיניות, שביל
באמצע או בצד - ניסיתי ללמוד ולא הלך לי. הילדה הולכת לבית ספר עם קוקו עקום ושוונצים.

להדביק פלסטר- אולי לכם זה נראה מובן מאליו להדביק את הפלסטר ישר על הפצע אבל אצלי משום מה זה לא עובד והפלסטר תמיד מתגלגל. התוצאה- חצי פצע חשוף ופלסטר מסתובב על הרצפה.

להכין עוגות מהממות מקושטות בבצק סוכר או לצייר עם זילוף. הייתי בסדנת בצק סוכר, נכנסתי לאתרים מיוחדים לאמהות עם ידיים שמאליות, צפיתי בהמון סרטונים ביו טיוב. שום דבר לא עזר. התוצאה- הילדה חוגגת עם עוגת שוקולד פשוטה מצופה בסירופ שוקולד עם סוכריות צבעוניות.

לסדר את ארון הבגדים כך שהבגדים יהיו מקופלים בצורה מדויקת ויעמדו אחד על השני, בלי לחרוג אפילו בסנטימטר. אצלי- לפחות הבגדים בתוך הארון. ואם הם גם על המדף הנכון, כלומר בגדי החורף לחוד ובגדי הקיץ לחוד- זה בכלל נחשב לסדר מופתי.

אז נכון שאני רחוקה מלהיות אמא מושלמת. אבל להחליף את קריירת האמהות אני לא יכולה וכמובן שגם לא רוצה. גם אי אפשר לפטר אותי או להחליף אותי. מתישהו אני בטח גם אזכה לקידום לתפקיד סבתא. באיזה עוד מקצוע מקבלים כאלה תנאים? אה, שכחתי שאני לא מקבלת משכורת בכלל וגם לא ימי חופשה ואפילו לא ימי מחלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה