יום שישי, 26 בספטמבר 2014

הארנב הורוד שלי

אני אוהבת לשחק עם הארנב הורוד שלי. כשאני לבד לבד בבית, לפעמים אני מוציאה אותו מהמחבוא ומשחקת איתו. חסר לי שמישהו יגלה את הארנב הורוד שלי. לפעמים אני מתגעגעת אליו כשאני לא איתו ומתה כבר שכולם ילכו ושאני אשאר לבד ואוכל לשחק איתו. אני משחקת איתו קצת, כמה דקות מספיקות ואז מחזירה אותו למחבוא. פעם שיחקתי איתו שלוש פעמים בשעתיים בערך ואחר כך הרגשתי ממש שבעה ממנו. לא יכולתי לשחק איתו איזה שבועיים.
הוא חסכוני אני חושבת. הוא גורם לי להיות מרוצה ולא לבזבז או לאכול יותר מדי. באמת, נשים מוציאות מה זה מלא כסף יחסית אלי, אני מאד צנועה וחסכונית. בכלל אין לי דרישות מהחיים איזה מזל. כולן משקיעות כל כך הרבה בעצמן ובהיסטריה להיראות טוב אבל אני די עזבתי את זה. למרות שאני חושבת שאם אני ארזה קצת ואצבע את השיער לבלונדיני פלטינה אני אראה ממש פצצה חבל על הזמן. זה ישדרג לי את החיים באמת. מעניין איך זה יהיה לחיות ככה כמו בלונדינית פצצה. ואו איך בא לי. טוב חיים רק פעם אחת אז אני חייבת ללכת על זה לפני שיהיה מאוחר מדי ואני אהיה בת 50 ואז זה יהיה פתטי ולרזות ולצבוע לבלונד לא יספיק, אני אצטרך גם ניתוחים פלסטיים ובוטוקס.
טוב ממש חפרתי הפעם וזה לא לעניין.
נ״ב
מזל טוב למוש בן ארי שחוגג היום יום הולדת 
44!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה