יום שישי, 12 בספטמבר 2014

מתכונים בפייסבוק

יש איזו קבוצה בפייסבוק (בעצם יש מלא) של מתכונים שאנשים מעלים עם תמונות. יש שם נראה לי מאות או אפילו אלפי מתכונים עם תמונות וצירפו אותי לקבוצה בלי שביקשתי בכלל, כנראה בגלל שאני אישה.
איזה דברים יש שם, כולם מכינים דברים כל כך טעימים, יפים ומגרים. האמת שזה גם הורס לי את הדיאטה. אני פותחת את הפייסבוק כשכולי כוונות טובות להתנזר מפחמימות ומתוקים ולהתחיל לאכול בריא, ואז עולות בפניי תמונות של עוגות עם מלא קרם ושוקולד שאי אפשר לעמוד בפניהן.
לא כל כך ברור לי מה עומד מאחורי זה. אנשים מכינים אוכל, מצלמים אותו ורוצים פידבקים? אנשים רוצים שיעריצו אותם? להיות פופולריים? 
למה מישהו מכין אוכל לעצמו או למי שהוא אוהב ואחר כך יעלה תמונה של זה עם מתכון לקבוצה בפייסבוק? מצד אחד זה מאד נחמד לשתף עם אחרים את ההצלחות שלך, מצד שני האם זה באמת טעים? איך יודעים?
הייתי רוצה לפתוח קבוצה משלי, קבוצת כשלונות קולינריים. אבל בטח אף אחד לא ירצה להצטרף. חבל כי דווקא יש לי הרבה תמונות שאני יכולה להעלות לשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה